Ni yang paling aku suka....cute


K.Jun tengah serius buat demo....

tools nak buat decoration
k.Maya buatpa tu?
















Dari belakang : idza ,k.Jun , hana
Dari kiri ;K.Maya , K.ailin & Khamsiah @ khaysa comel


Cantik tak?ni semua aku yang buat tau..
Thanx k.Jun...

Ni la antara salah satu pengalaman yang paling best sepanjang bulan Oktober, pergi ke kelas dekorasi cupcakes anjuran K.Jun ( K.Jun ni dulu editor majalah Cosmpolitan a.k.a wartawan ).Lepas dah berapa lama duk belek-belek blog k.Jun tu,tetiba je terasa nak join tambahan mama pun bagi support,dia kata tak rugi pegi kelas2 macamni.Kalau tak hari-hari tengok blog orang sebab duk jamu mata...i'm addicted to online shopping(tapi sekarang dah tak dahh..tobat2!)So terus msg +email K.Jun ni,memang ramai yang berebut-rebut nak join kelas ni,alhamdulillah k.jun reply dan aku diterima sebagai pelajar dia.hehhehe..sebab tak berapa terror sangat dengan area Subang jaya,malam2 dah pergi survey dulu rumah dia.So hari kelas tu dah senang sikit dan boleh drive sendiri sebab dah pandai (walaupun waktu drive terketar2 kaki dengan tangan.thanks to ee n iwan).Kat kelas tu ada 5 orang termasuk aku...glad to make a new friends,Hana ( cantik sangat orangnya ), K.Maya (sebak dengar cerita sedih dia ),K.ailin (tak sempat nak berbual sangat,tapi dia memang kreatif ) dan Khamsiah ( ni adik lagi ni,cepat dan terror buat decoration).Mula-mula memang terkial2 jugak nak siapkan 1 cupcake,tapi lama-lama dah biasa dengan gula fondant kerja dah jadi senangHari tu aku rasa aku laaa yang paling lambat buat keja..tangan memang keras kot.Lepas 1..1..teknik yang K.Jun ajar benda ni dah jadi senang.Sedar tak sedar dah pukul 5, 12 biji cupcakes dah siap dirias...macam tak percaya!Aku dah berjaya buat semua tu.Terima kasih kepada K.Jun,kawan-kawan yang baru kenal tu...semoga persahabatan yang baru dibina berkekalan...sebenarnya aku ada plan dengan benda yang aku baru belajar ni..tapi rasanya kena improve skills dulu,pastu insyallah,kalau ada rezeki boleh la...rahsia....:)..terima kasih kat semua terutama mama,k.Aida ,irnie yuslele ( ni kakak,sahabat,teman bla..bla..bla) and her husband iwan , En.Kamal, Jai , Ain ,afik for all the compliments..diaorang ni semua banyak bagi support.To Mr.F, thanks alot for everything...:).


p/s : kena beli tools dulu baru keja boleh jalan...lepas ni boleh la cari kelas lain pulak kot,tambah lagi skills yang ada.

0 comments:

Post a Comment