So proud to be the l.o..hehhehe


SJKC Cheng Siu 1&2, Batu Pahat

jai with me



1 mana cukup..... minum milo anda jadi sihat dan kuat!

Abang..saya nak lagi 10

Pasukan Perlis vs P.Pinang
Jai wit rahmah
me with jai..adikku


Kasut baru ku..huhuhuhu
Jurulatih tengah bagi kata-kata perangsang..idup Perlis!!

Dinner dengan kontigen dari negeri Perlis indera kayangan..negeriku tercinta
Yahoo...cuti sekolah tiba lagi.Tapi memikirkan silibus yang belum habis sebab aku ngajar dah macam kura-kura,lepas tu budak-budak pun baru habis midyear so aku terpaksa membatalkan hasrat nak balik kg awal...sorry mama..ila tak boleh balik awal.apa tak nyer, kertas Fizik untuk form 5 ada 3 kertas , kertas 1,2 dan 3.Aku ajar 2 kelas form 5 so total kena marking dekat2 300+,tu belum form 4 lagi.tak kisahla dah nama pun tanggungjawabkan.lagi satu memang seronok marking ni sebab macam2 cara budak2 ni menjawab dan kadang2 sampai aku pun xpenah terfikir.out of the box...sebelum cuti dah ada ura-ura cikgu2 yang kena dilantik untuk jadi L.O bagi Mssm basketball dengan softball tapi awal2 dah jumpa malek cakap tak nak.since nak buat extra class so xpe la xkisah jadi L.O,lagipun aku memang suka benda2 macamni especially yang melibatkan sukan.Jadi aku dengan rasminya dilantik jadi L.O.Aku memilih kontigen dari Perlis...sbb teringin nak jumpa dengan orang senegeri.Memang best sebab tugas L.O ni takla susah,kena jaga kebajikan kontigen2 yang diamanahkan, jadi orang tengah diantara kontigen dengan ajk,urusetia dan kena bantu sekiranya terdapat sebarang masalah.Kontigen basketball dari Perlis yang diketuai En.Chen Tien Kor sampai pada hari Isnin ( 1.6.09 ) so aku kena hantar diaorang ke TiGS dan smk Dato' Syed Isa.Walaupun pada awalnya terdapat sedikit masalah berkaitan dengan bas tapi semuanya dapat di'handle' dengan baik.Memang tabik dengan orang Perlis sebab memang baik,tak memeningkan kepala..i'm so proud with my own state..walaupun tak berjaya melayakkan diri ke semi-final tapi semangat kesukanan yang ditunjukkan oleh pasukan L18 , P12 dan L12 memang superb!!Suka betul tengok dalam team P12 ada sorang ( the only )malay girl, nana.dia nya energy bila main fuyoohh...i think she will have a bright future in this sport.insyallah.to jai , rahmah , tahniah sebab jadi urusetia yang memang best!to all L.O team,kita semua dapat pujian daripada pihak atasan so keep up the good works and love to work with all u guys.Sayang sebab aku tak boleh join dinner last aritu sbb kena balik kg on friday since ada tahlil di melaka lepastu sabtu dah balik kg.rugi2....anyway..Hepi Holiday!













1 comments:

Unknown said...

Sedapnyer masa minum milo tur...

Post a Comment